جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 10 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۲۵:۲۳

وزیرنفت و گاز هند وارد منطقه آزاد چابهار شد

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت و گازطبیعی هند در راس هیئتی بلند پایه اقتصادی به منظور بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و بازدید از طرح توسعه بندر شهید بهشتی وارد منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا "دارمندرا پرادهان"  که دربدو ورود در فرودگاه بین‌المللی کنارک مورد استقبال "حامد علی مبارکی" رئیس هیات مدیره و مدیر عامل منطقه، "علی اوسط هاشمی" استاندار سیستان و بلوچستان و دیگر مقامات قرار گرفت در سفر یک روزه خود به این منطقه از سایت پتروشیمی بازدید و در نشستی با مدیر عامل پتروشیمی چابهار، مدیر عامل منطقه آزاد و استاندار سیستان و بلوچستان زمینه سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی و احداث کارخانه کود شیمیایی در این منطقه را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.


برپایه همین گزارش در این سفر "دارمندرا پرادهان" وزیر نفت و گاز طبیعی هند و هیئت همراه در ادامه این سفر از طرح توسعه بندرشهید بهشتی که توسط کشور متبوعش با هزینه‌ای بالغ بر 85 میلیون دلار در حال انجام است بازدید و با "سیاوش رضوانی" مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز نشستی خواهد داشت. "دارمندرا پرادهان" وزیر نفت و گازطبیعی هند به همراه سرمایهگذاران و فعالان بخش خصوصی کشورش روز گذشته در دیدار با "اکبر ترکان" مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از سرمایهگذاری 20 میلیارد دلاری هند در بخشهای مختلف منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار خبر داده است.



  کد خبر : 1450
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :